Redovnim kreiranjem vrednog i informativnog sadržaja na blogu, određeni biznis se može predstaviti kao autoritet u svojoj industriji i povećati prepoznatljivost brenda, kao i izgraditi poverenje kod svoje publike.
Vredan sadržaj može privući potencijalne kupce na veb lokaciju preduzeća i održati ih angažovanim, povećavajući verovatnoću da postanu klijent. Pružajući vredan sadržaj, biznis se može povezati sa svojim klijentima na dubljem nivou i izgraditi zajednicu lojalnih sledbenika. Kreiranjem vrednog sadržaja na blogu, što se pokazalo jako isplativo, biznis može da dobije više saobraćaja na veb lokaciji putem društvenih deljenja.
Dobro održavan blog može privući potencijalne kupce na veb lokaciju preduzeća, gde mogu da saznaju više o kompaniji i njenim proizvodima ili uslugama, što će rezultovati većem angažovanju kupaca. Pretraživači favorizuju veb lokacije koje redovno ažuriraju svoj sadržaj, a blog može pomoći da se unapredi rangiranje biznisa na pretraživačima.
Blog se može koristiti i za edukaciju potencijalnih kupaca i vođenje kroz tok prodaje, što na kraju dovodi do većeg broja potencijalnih klijenata. Kreiranjem obrazovnog sadržaja kao što su vodiči sa uputstvima, tutorijali i najčešća pitanja, biznis može pomoći kupcima da saznaju više o njegovim proizvodima ili uslugama i donesu sigurne odluke o kupovini.
Blogovanje može pomoći preduzeću da izgradi zajednicu lojalnih kupaca koji se osećaju povezanim sa kompanijom i njenom misijom tako da se, samim tim, sa klijentima izgrađuju i dugotrajni odnosi od poverenja. Podstičući komentare i povratne informacije na blog postove, preduzeće može da podstakne osećaj zajednice među svojim čitaocima i stvori prilike za razgovor i angažovanje.
Blogovanje se može koristiti za promociju događaja, vebinara i drugih aktivnosti koje preduzeće organizuje, a učešćem u ovim događajima, kupci mogu da se osećaju povezanije sa brendom. Konzistentnim pružanjem vrednog sadržaja i negovanjem osećaja zajedništva, biznis može da podstakne kupce da se vrate na njegovu veb lokaciju i ponovo kupuju.
Pitate se kako uz pomoć bloga možete podstaći kupce da ponovo kupuju? Evo par saveta:
Delite izjave klijenata koji su imali pozitivno iskustvo sa vašim proizvodima ili uslugama. Ovo može pomoći u izgradnji poverenja i kredibiliteta kod potencijalnih kupaca i podstaći ih da ponove kupovine.
Koristite svoj poslovni blog da ponudite posebne promocije, popuste ili ponude kupcima koji su ranije obavili kupovinu. Ovo ih može podstaći da se vrate i naprave još jednu kupovinu.
Delite vredan sadržaj na svom poslovnom blogu koji je relevantan za vaše proizvode ili usluge. Ovo može pomoći u edukaciji kupaca i pružiti im informacije koje su im potrebne za donošenje odluka o kupovini.
Koristite društvene medije da promovišete svoj poslovni blog i ohrabrite klijente da ga prate. Ovo može pomoći da klijenti budu angažovani i informisani o novim proizvodima, uslugama i promocijama, podstičući ih da ponove kupovine.
Podstaknite klijente da ostave povratne informacije na vašem poslovnom blogu. Ovo vam može pomoći da razumete šta se klijentima sviđa, a šta ne sviđa u vašim proizvodima ili uslugama, i da unesete izmene kako biste poboljšali njihovo ukupno iskustvo, podstičući ih da ponove kupovine.
Ako pronalazite ovaj post interesantnim i informativnim, možete poslati komentare ili šerovati post na svojim mrežama.
Puno pozdrava,
Zahvalna,
Comentarios